Technology ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η διδακτική των Μαθηματικών μέσω της Τέχνης με την Αξιοποίηση Ψηφιακών Τεχνολογιών: Μία Έρευνα-Δράση στο πεδίο της Συμπληρωματικής Σχολικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης

Written by admin

https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/openjournal/article/view/19823

 

Η παρούσα έρευνα-δράση στοχεύει στη μελέτη μεθόδου συνεργατικής εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης αξιοποιώντας την Τέχνη, τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική των Μαθηματικών και την εκπαιδευτική κοινότητας μάθησης «eTwinning»». Μέσα από την κοινότητα μάθησης 4 σχολικών μονάδων της Α/θμιας Εκπαίδευσης, οι μαθητές συνεργατικά υλοποιούν δράσεις και ανταλλάσσουν γνώσεις και πληροφορίες Η έρευνα-δράση είχε διάρκεια 4 μηνών και εντάχθηκε στις καινοτόμες δράσεις, που υλοποίησε η σχολική μονάδα. Στο πλαίσιο της έρευνας μελετήθηκαν η αποτελεσματικότητα των συνεργατικών μεθόδων της συμπληρω-ματικής εξ αποστάσεως Εκπαίδευσης στην κοινότητα μάθησης «eTwinning» και η συμβολή της Τέχνης στην καλλιέργεια και την άσκηση της μαθηματικής σκέψης. Τα συμπεράσματα ήταν θετικά ως προς την εφαρμογή της στην Α/θμια με στόχο την ενθάρρυνση των μαθητών στη χρήση των νέων ψηφιακών τεχνολογιών.

About the author

admin

Ο Σωτήρης ειναι συντάκτης και διαχειριστής της σελίδας PcLearn.gr. Τα ενδιαφέροντά του εστιάζονται στο χώρο της τεχνολογίας, των τηλεπικοινωνιών, του marketing, των social media καθώς και οτιδήποτε έχει σχέση με τη διδασκαλία και τη μάθηση. Στόχος του ειναι η μάθηση να ειναι δωρεάν προς όλους, ανεξάρτητα απο την ηλικία τους και το φύλο τους.

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Contact Us

YouTube